22 d’octubre 2010

EL MILLOR REGAL DEL MÓN



Bon dia! Ja és divendres, divendres de tardor...És la meva estació de l'any preferida. M'agraden les tardes de tardor, retrobar-me amb les jaquetes, agafar una tassa de te ben calenta i un plaer que vaig descobrir fa un any...mirar la posta de sol des del porxo, un petit gran plaer!
Vaig néixer un migdia de tardor, potser això hi té a veure. Sí, faig anys a l'octubre! Unes hores abans del meu aniversari vaig trobar-me un paquet al damunt del llit, sense sospitar que allà dins hi havia el millor regal del món! Hi havia aquesta preciosa il·lustració de l'Ana Ventura, una de les il·lustradores que més admiro. Aquesta artista portuguesa em fascina, la seva sensibilitat, els colors, les formes... La segueixo des de fa uns anys, el seu bloc és el primer que llegeixo cada matí i ara aquesta il·lustració és el primer que veig quan em llevo.
Gràcies Cesc per fer-me el millor regal del món!

Buenos días! Por fin es Viernes, un Viernes de Otoño... Es la estación que más me gusta. Me gustan las tardes de Otoño, recuperar las chaquetas, calentar mis manos con una taza de té y un placer que descubrí hace un año... contemplar la puesta de sol desde el porche, es un pequeño gran placer!
Nací un mediodía de Otoño, quizás tiene algo que ver. Sí, cumplo años en Octubre! Unas horas antes de mi cumpleaños me encontré un regalo en la cama, sin sospechar que dentro encontraría el mejor regalo del mundo! Encontré ésta preciosa ilustración de Ana Ventura, una de las ilustradoras que más admiro. Me fascina ésta artista portuguesa, su sensibilidad, los colores, las formas... La sigo desde hace unos años, su blog es lo primero que leo cada mañana, y ahora ésta ilustración es lo primero que veo cuando me despierto.
Grácias Cesc por ofrecerme el mejor regalo del mundo!


Good morning! It is Friday, an autumn Friday... That is my favourite season. I like autumn afternoons, putting on my jacket again, taking a hot cup of tea and also a pleasure I discovered one year ago: looking at the sunset from my porch. This is my little big pleasure!
I was born one midday in autumn; maybe that is why I like this season so much. Yes, my birthday is in October. A few hours before my last birthday, I found a package on my bed without suspecting that it was the best gift in the world. There was this beautiful illustration of Ana Ventura, one of my favourite illustrators. I love this Portuguese artist, her sensitivity, the colours and shapes she uses... I have followed her for some years; her blog is the first one I read every morning and now her illustration is the first thing I see when I wake up.
Cesc, thanks for giving me the best present in the world!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada