24 de desembre 2013



Ara sí, ha arribat el Nadal! Dies de reunions familiars per compartir àpats, xerrades, somriures i regals. Per acomiadar l'any i estrenar un 2014 que segur que ens regalarà bons moments i noves oportunitats a tots. 
I en aquest punt, enmig de preparatius i amb els nervis que s'acumulen les últimes hores, (sí senyors, jo em poso nerviosa  des del 24 fins al dia 6, com una criatura). 
Deia que en aquest punt, en el que tots, poc o molt fem memòria de les coses bones i no tan bones que ens deixa l'any, volia donar-vos les gràcies.
Gràcies a tots els que heu confiat en Apricot Paper per primera vegada, als que heu repetit, als que ens doneu suport des del primer dia i als que heu anat arribant. 
Gràcies als que ens seguiu al Facebook, als que visiteu el blog i us llegiu cada entrada publicada i als que ens escriviu mails fantàstics que ens fan seguir endavant. 
Gràcies a tots els que confieu en Apricot Paper en els moments importants, als que regaleu Apricot per donar la benvinguda, per celebrar un aniversari o una jubilació.
Gràcies a tots, us esperem aquí, passeu un Bon Nadal i estreneu el 2014 amb un gran somriure. 



Ahora sí, ya ha llegado la Navidad! Nos esperan días de reuniones familiares para compartir comilonas, sobremesas, sonrisas y regalos. Para despedir éste año y dar la bienvenida a un 2014 que nos regalará buenos momentos y nuevas oportunidades para todos.
Y en éste punto, ultimando los preparativos y con los nervios que acumulamos las últimas horas, (sí señores, yo me pongo nerviosa desde el 24 hasta el día 6, como una niña).
Decía que, en éste punto, en el que todos, poco o mucho hacemos memoria de los buenos y no tan buenos momentos que nos deja el año, quiero dar las gracias.
Gracias a todos los que habéis confiado en Apricot Paper por primera vez, a los que habéis repetido, a los que nos apoyáis desde el primer día y a los que habéis ido llegando.
Gracias a los que nos seguís en Facebook, a los que visitáis el blog y os leéis cada entrada que publicamos, y a los que nos mandáis esos mails fantásticos que nos ayudan a seguir.
Gracias a todos los que confiáis en Apricot Paper en los momentos importantes, a los que regaláis Apricot para dar la bienvenida, para celebrar un cumpleaños o una jubilación.
Gracias a todos, os esperamos aquí, que paséis una Feliz Navidad y que empecéis el 2014 con una gran sonrisa.