29 de juliol 2011

DE OCA A OCA...




Aquest és un dels projectes que hem desenvolupat aquest mes de juliol. Es tracta d'un Joc de l'Oca personalitzat per regalar a una parella que aquest juliol han fet 25 anys de casats. Ens van encarregar un joc que girés entorn al món de la dansa tradicional. I com al primer Joc de l'Oca que ens van encarregar, vam substituir algunes de les caselles del joc original creant-ne de noves per acabar de lligar amb el fil conductor, la dansa.
Les oques també les hem adaptat al tema vestint-les amb xarxa als cabells, mitenes, barretina, faixa... 

El tauler el vam entregar imprés sobre paper, i posteriorment el van emmarcar per conservar-lo. Però també es va imprimir sobre un suport plàstic per poder fer llargues partides i disfrutar-lo, que d'això es tracta!
BON CAP DE SETMANA!!!

Éste es uno de los proyectos en el que hemos estado trabajando durante el mes de Julio. Se trata de un Juego de la Oca personalizado para regalar a una pareja que celebraba sus bodas de Plata. Nos encargaron que el juego tuviera como hilo conductor la danza tradicional. Y como en el primer Juego de la Oca que nos encargaron, sustituimos algunas de las casillas del juego original por otras creadas para la ocasión.
Las ocas también han sufrido algún ligero cambio para adaptarlas al mundo de la danza tradicional. Las hemos vestido con mitenas, redecilla para el pelo, fajín, barretina...

El tablero se entregó impreso sobre papel, y posteriormente se enmarcó para conservarlo. Pero también se imprimió sobre un material plástico para poder darle uso y jugar largas partidas. Al fin y al cabo, de eso se trata, no?
FELIZ FIN DE SEMANA!

18 de juliol 2011

ADHESIUS · STICKERS · ADHESIVOS

Ja ha arribat el paquet que esperàvem!!! Adhesius amb el nostre logo per preparar les vostres comandes i paquets. A Apricot ho tenim tot a punt per millorar el nostre pàckaging. Esperem les vostres comandes!!! Bona setmana!

Ya ha llegado el paquete que estábamos esperando! Adhesivos con nuestro logo para preparar vuestros pedidos y paquetes. Todo listo en Apricot para mejorar nuestro pàckaging. Esperamos vuestros pedidos! Felíz semana!





11 de juliol 2011

···SIXTY BIRTHDAY···




Avui sí que us ho podem ensenyar... Aquí teniu el resultat d'un dels darrers encàrrecs d'Apricot Paper. Els amics de la protagonista, que celebrava seixanta anys, ens van encarregar una il·lustració per aplicar a una targeta de felicitació. De les dues propostes que us presento van triar la primera imatge que veieu. També vam dissenyar una etiqueta troquelada amb la mateixa imatge per acompanyar el regal d'aquests grans amics. BONA SETMANA!!!

Hoy sí que os lo podemos mostrar... Aquí tenéis el resultado de uno de los últimos pedidos de Apricot Paper. Los amigos de la protagonista, que celebraba su sesenta cumpleaños, nos encargaron una ilustración para aplicar en una tarjeta de cumpleaños. De las dos propuestas que os muestro, escogieron la primera opción que veis.  También diseñamos una etiqueta troquelada con la misma imagen para acompañar el regalo de éstos grandes amigos. ¡FELÍZ SEMANA! 

06 de juliol 2011

···PROJECTES···

Sí, sí, havia de ser dilluns, però seguim enfeinats i no hem pogut fer-ho abans. Us mostro uns trossets d'un dels projectes que tenim damunt la taula. 
Estem esperant un paquet amb material per personalitzar el nostre pàckaging, esperem poder-vos-ho ensenyar aviat. Fins aviat!

Sí, sí, tenía que ser el Lunes, pero seguimos trabajando sin parar y no hemos podido hacerlo antes. Hoy os enseño un poquito de uno de los proyectos que tenemos entre manos.
Estamos esperando un paquete con material para personalizar nuestro packaging, cuando llegue os lo enseñamos. ¡Hasta pronto!